Pages

28 Nisan 2012 Cumartesi

Adam Olacak Çocuk | Hakan Metan

Hikâye herkesin malumu: Adamın biri oğluna "Sen adam olamazsın" demiş. Aradan yıllar geçmiş o çocuk kaymakam olmuş ve babasını çağırtmış. "Bana adam olamazsın demiştin, bak gördün mü ben kaymakam oldum" deyince adam oğluna: "Ben sana kaymakam olamazsın demedim ki. Ben sana adam olamazsın dedim. Adam olsaydın babanı ayağına getirtmez elimi öpmeye evime gelirdin" demiş. "Adam Olacak Çocuk" kitabında Hakan Metan, "Bu hikâyeyle yıllarca çocuğu suçladık. Peki ya babanın hiç mi suçu yok?" diyor. Yazar, çocuğun eğitim hayatını başarıyla sürdürebilmesinde çocuğun kendisine ve ailesine düşenleri anlatıyor ve "Adam olma" yolundaki bu yolculuğunda ailece yol almanın güzelliklerini keşfetme zevkini tattırıyor.
Metan, çocukların arabanın arka koltuğunda yolculuk etmesinden yatmadan önce dişlerini fırçalamasına kadar pek çok güzel davranışı bir nesle "Adam Olacak Çocuk" programıyla öğreten değerli sanatçı Barış Manço'yu da rahmetle anıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder